694

jag ser det nästan mer och mer för varje dag nu hur sjukt mycket jag har gått ner i vikt.
även om jag nu stått stilla i två månader,

jag hade ett mål på 20kg på två år.
det blev nästan 20kg på ett halv år. * om äns det *
det gick lite överstyr med träning och äta rätt.

och nu när jag äter regelbundet och enligt talriksmodelen
plus jag är ute och gå flera gånger i veckan, så är jag rädd att jag ska fasna igen.

men känns som jag lärt mig och jag kan kontrollera detta nu.
jag är nöjd med mig själv och vill bara att min kropp ska må bättre.,

funderar även på att börja gyma lite smått för att stärka mitt knä och min rygg,.
men vi får se hur det blir med det, alla fall cykla nere i gymet tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0