748

inatt sovde jag typ inget gick och la mig vid typ 12 tiden
och låg och vred å vände på mig till klockan halv 6 imorse..
så jag var helt död när klockan ringde vid 8!!
slängde iväg ett Sms till matte och sa att han skulle säga att ja inte kommer,.
försökte somna om och somnade vid nio tiden och vaknade vid 11.
gick ja upp och åt lunch och gick på skolan!

sen nu efter skolan har jag och Jackie varit in till stan.
hon skulle ha lite grejer och behövde smakråd!
åt subway till middag och var även in på claes olsson och skulle
köpa en kabel till Claes ^^ (hahahahaha)
slutade med att claes själv fick prata med han i kundkänst för ja fattade inget xD
och han trodde att jag och claes var tsm xD ^^ FAIL!

sedan satt jag på bussstationen med Jackie och brister ut
JACKIE JAG ÄR FRYSER SOM EN TURK!!
brevid oss står nå turkar ^^ och jag säger PEPPAR!!

nu har jag alla fall kommit hem, suttit hos claes en stund och nu kom jag just presis ut
från en sjukt varm och välförkänt dusch!!

känner mig helt död efter att inte ha sovit och tror jag snart ska klä mig torka håret och
sedan höra med jackie om hon kan göra mina ögonbryn nu, och sedan gå ner till claes igen
och fortsätta kolla på när dom spelar dataspel! :P

dom spelar LOL! ganska skoj att kolla på men tänker verkligen inte börja spela!!

ajja ha en bra kväll alla där ute!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0