742

frågan är vart bor jag egentligen?
när jag vaknar till på bussen så ser jag SNÖ massor av SNÖ!
och sedan när man närmar sig malå och ser masten upp på tjamstabacken så kan man inte annat
än att le! JAG ÄR HEMMA.. ELLER JA.. snart, ska ju till aspliden, men
snart får man träffa Mamman! :D


nu sitter jag i hemma i Aspliden och har ätit middag med familjen
jätte länge sen vi var hela familjen och åt middag hemma!
sist åt vi i lse på golden..

och nu har jag en kladdkaka i ugnen och väntar på den ska bli klar.
det kommer bli mumms hoppas jag.
denna goding ska avnjutas med glass!
hela familjen sedan tror jag även croll är hos min bror. dom är i garaget ^^

ajja nu tänker jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0