737

sovit så sjukt dåligt inatt somnar vaknar somnar vaknar
panik över små saker och lyckas somna.
vaknar någon timme senare och känner mig trött
imorse när jag skulle stiga upp kändes min kropp som en stor boll.
men jag tog mig upp och iväg på skolan!! =)

fick tillbaka provet 1½ poäng ifrån godkänd alltså omprov på det.
prov imorgon * fast det är ganska enkelt så det kommer gå bra *
prov på onsdag också * som vi går igenom idag * alltså en vecka på oss att plugga
omprovet blir nästa torsdag.
redovisning av sjukdomar nästa torsdag.
och jag säger att det är lungt iskolan? dom skulle ha spridit ut det blir bättre för allt är nu!
exakt allt!

men jag tänker ändå inte klaga för jag trivs så sjukt bra.
sitter dock och oroar mig inför nästa onsdag, pga att det är 2½år sedan Josefine dog då.
och vad jag vet så brukar ja inte må så bra då så hoppas på annat iår.

börjar om igen om typ 20min.

vi fick hallonchokladpaj till efterrätt idag.. så har hallonfrön mellan tänderna -.- MORR hatar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0