730

hej bli inte sur för detta inlägg men mest bara för tidsfördriv..
jag sitter nu i umeå hos marcus och viktor och deras söta hund Nova,
kom hit igår kväll då drog vi på Ica Maxi och handlade massa mat och sedan hem och gjorde parisare och hamburgare och såg idol * typ första gången iår jag ser det och alla tabbade sig och sjöng fel typ *
haha fail!! :P
alla sitter och ser skräckfilm så ja tänke ja skulle göra något annat för ja vill kunna sova!!
ajjja nu tänker jag gå och lägga mig
och upp i soffan kommer lilla nova nu!! alltid lika söt och duktig tjej!!
ajja godnatt * för er solvikare som läser min blogg vet dock inte vilka.. eller om någon för det.. *
så kommer ja till solvik vid 3 halv 4 tiden imorgon!
så godnatt igen och puss på er
mer om helgen kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0