729

så sjukt bra dag!

träffa Ku Micke! :D
åka till umeå till världens bästa Marcus och Viktor!
få världens bästa kommentar om hur sjukt awesome tröja ja har * pacman tröjan! *
av en helt random brud! som vill köpa av mig min tröja men icket! :P
skönt väder ute
och bara en allmänt bra dag!!

så nu sitter jag och väntar på klockan ska gå.
så sitter och lyssnar på musik och bara må och ler för mig själv!
ganska mysigt att bara sitta och lyssna på musik och le!
jag gillar att le! det är skönt att må bra

just ja får även semesterersättning idag! vilket ja inte visste att ja skulle få!!
så det är ju ett plus i kanten!!

ajja nu vet ja inte riktigt vad ja ska skriva mer. tror ja berättat allt nu!! :D

puss på er om ja inte skriver så mycket ihelgen! :D men det löser sig säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0