727

ikväll har ja varit och sett film med kompisar.
vi såg the note book.
helt okej jag tycker dock den är lite seg men den funkar!

nu funderar jag på om jag ska duscha eller sova.
är ledig imorgon så ja kan ju gå å duscha och sedan sova.
eller så sover jag och sen duschar jag!

just nu har ja så sjukt ont i huvudet och tagit mig en brusis!
sitter och lyssnar på Bruno Mars och skriver med min älskade Tina!

vi pratar om mitt hår just nu.
funderar på vad jag ska göra är sugen på vinrött och blond sidecut!
sedan klippa upp det super mycket så det går att fluffa!
vad tror ni?!

FLUFF FLUFF!!


änn hur trött jag är så känner jag för att ställa mig på ett berg och bara skrika!
spelar ingen roll vad ja skriker bara jag får göra det!


ajja orkar inte blogga mer nu ska prata lite mer med min Tina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0