720

idag har jag haft finbesök av min Farmor, Faster och Putte och även dom tre små söta barnen!
dock hade Walle lite feber så han var inte så pigg.

annars idag har ja inte gjort så mycket såg klart Van helsing

sedan såg jag step up 3 med massa folk här på solvik,

och nu funderar jag på lägga mig och sova..
känner mig inte alls pigg och hoppas på att jag mår bättre imorgon.
annars får ja sne ryck och går på skolan alla fall men kommer typ vara jätte negativ...


just nu sitter jag och pratar med min Simon Jansson!
har har uppskrivning imorgon är så jävla stolt över den pojken!
och kan inte fatta att han är en av mina bästavänner!
för det är inte många som får mig att må så bra som han!
genom att bara skriva HEJ!
Janne du är så jävla bäst och det kommer gå så sjukt bra imorgon!!
så du kan komma hit någon gång med massa folk så jag slipper känna mig så ensamen!
saknar dig grabben!


ajja nu ska ja prata lite mer med Jansson och sedan dejta kudden tänkte jag!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0