768 - min frida kommer på fredag! -

snart är det Fredag vilket innebär att mina otroligt fina och underbara Frida kommer hit!
jag håller på sakna sönder efter henne!!
man kan inte annat än att bli lycklig när man ser denna brud alltså!
min älskade älskade frida som alltid fryser lika mycket som mig!

you make me smile BIG TIME!!

ihelgen ska vi dricka te, äta massa pepparkakor, prata om hur mycket vi
hatar människor, spela spel och dra dåliga skämt när vi egentligen borde sova.

så fort jag har en dålig dag brukar jag läsa i min kalender där du skrivit
massa söta saker och tror ja nästan fäller en tår varje gång.

men snart är du här JAG VILL HA FREDAG NU JU!!




JAG ÄLSKAR MIN FRIDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0