758

kommit fram till att jag inte gör så mycket på dagarna nu när jag inte har några läxor.
fast nästa vecka hade ja tänkte börja med APU uppfigterna känns inte så kul att börja med dom första veckan.
eftersom att jag som bara har följt med och kolla vad dom gör.

så nu sitter jag på mitt rum och funderar på vad som ska hända ikväll.
har hört med Claes om han vill hitta på något men han har inte svarat än.

så vi får se vad det blir =)

funderar på gå å ta min dagliga dusch och sedan kanske fixa mitt hår bara för att det är fredag.
platta och fluffa till det lite!!
kanske sminka mig också och leka med kamera! kan behövas lite nya bilder här på bloggen!! :D
eller vad säger ni??


tänkte nästan även visa lite av mina saker jag andvänder mest.
typ min väska och lite sånna små saker så vi får se vad som kommer upp!
men nu ska jag hoppa in i duschen vi hörs snart!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0