753

förlåt för den dåliga uppdateringen

varit i stockholm med min underbara farmor och sedan åkte jag till Lycksele för att fira
halloween med några av dom bästa!! :D

så har inte haft tid! =)

bästa veckan på så sjukt länge tro mig lovet behövdes verkligen!

köpte även ny telefon när jag var i stockholm
blev en HTC wildfire s.

sitter nu i frostkåge på skolan och har packat upp och duschat.
och sitter och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra
funderar på krypa ner i sängen och kolla på serie,.

annars så händer det inte så mycket.
börjar praktiken imorgon,. kommer ju sakna klassen! :O
varken matte eller claes är ju här nu.. hur ska jag klara mig i treveckor utan mina pojkar!!!!!

ajja får hoppas jag överlever! hehe

nu orkar ja inte blogga mer puss er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0