406

jag är nöjd med mig själv.
jag älskar mig själv, jag är fin specielt när ja har min nya kjol, tröja och halsduk.
min nya jacka och mina glasögon och mitt fluff hår med den svarta rosetten,
då är ja nöjd med mig själv och ja kan inte annat än att stå rak i ryggen och säga att ja älskar att vara jag.

jag har världens bästa vänner.
och utan er skulle ja aldrig klara mig, därför ja bloggar långa fina inlägg om er en efter en
tills ja inte har fler. tänker skriva i morgon om nästa tror jag. <3
undra vem det kommer blir ;)
 min famil älskar jag också ni är helt underbara <3

men kärleken då?
som vanligt går den väldigt neråt just nu, allt känns bara tungt och jag hoppas att snart kommer den rätta komma fram till mig och säga de ord ja verkligen vill höra,
tänk att få vakna på morgonen med någon helt underbar vid sin sida och som inte bry sig om hur man ser ut utan man kan ändå inte sluta titta på den och tycka den är helt underbar.

<3

dagens låt


Kommentarer
Postat av: elsapell

jag älskar att du är du med <3



och kärlek kommer när man minst anar det :*

2011-03-12 @ 01:26:48
URL: http://tetra.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker om dig som du är <3

2011-03-12 @ 14:45:08
URL: http://fridulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0