403

hallå, som alla andra av mina vänner så har ja varit dålig på att blogga senaste tiden,
i måndags körde jag, jesper och dennis skoter till malå.
mysigt,
FICK TRÄFFA MIN YLWA-LII
tisdag var jag hos farmor och såg film med henne och emil.
såg dumma mig

sen igår åkte jag och mamma till skellefteå
köpte:
* en vit farfarstopp
* en svart tröja med spets
* örhängen, vita med rosor
* kjol
* sjal med blommor

sedan fick jag av mamma
* kina buffé super gott!
* svarta lite tjockare stumpbyxor
* en helt underbar blå jacka <3

idag ska ja antingen åka till Lycksele eller
bara ligga här och se film. ^^
inte riktigt bestämmt mig, men nu ska ja gå ner till mamma och kolla varför de luktar plättar på mitt rum ;)

Kommentarer
Postat av: ylwawiie

he va nice! synd du inte kom på pulkrace dagen efter ;(

2011-03-10 @ 10:42:22
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0