402 - Till min bebis -

Jag har nu kännt dig i mer än 6år,
och du vet att jag älskar dig mer och mer för varje dag,
det är inte varje dag man träffar vänner som dig.
Du är den bästavännen jag har och jag kan och vågar vara mig själv med dig.

vart du än är i världen så kommer ja finnas där vid din sida och säga fan vilken tur jag har som har dig.
jag och du är så synkade att vi inte behöver säga saker till varandra utan de är en självklarhet,
vi kollar bara på varandra tänker de vi skulle ha sagt och den andra läser det på något höger och förstår.
vi avslutar varandras meningar och jag har lovat dig att ja alltid kommer älska dig och att du alltid kan
prata med mig om allt,.

det är meningen att du och jag ska vara med varandra tills vi inte lever längre
och dör du innan mig så bosätter jag mig vid din grav och där tänker jag sitta
tills ja själv inte andas längre.

Dennis Häffner förlåt att ja hatade dig från början jag var liten och dum och fattade inte
att man aldrig ska lyssna på rykten,
det vet jag nu. du är inte den människan och jag älskar dig så sjukt mycket nu och som
du kanske fattat så vill ja inte leva utan dig.
du är mitt allt och jag har ingen så nära och bra vän som ja kännt så länge!





Våran låt:

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss påre

2011-03-07 @ 14:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0