400

idag hade ja typ min första dag på praktiken :D
var hur skojigt som helst.
började 8 och sedan slutade ja 12 =D
* har hur bra tider som helst! *
sedan började ja 17 igen och slutade 19.30 :D

imorgon börjar ja 10 och slutar 20.30.

så nu ska ja snart lägga mig och sova. :D
ska bara blogga lite mer och skriva lite mer med Frida och Felicia.

nu på kvällen så har ja myst med jesper sett 99saker man måste göra innan man dör.
och sedan så kom ja på när ja skulle ta ut pengar och betala jesper att min kort inte funkade ^^
så ja bröt av det och måste gå till min bror i morgon och hämta de nya för mamma hade skickat de med honom.

snygg ja vet ^^

nä nu ska ja lägga upp dagens låt.


Dagens låt:

 

idag blir det även med musikvideo :D bara för ja tycker den var bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0