611

hmm vad ska jag göra ikväll tro,
jo jag ska packa ner det jag ska ha i helgen, fixa fram nå kläder att ha på mig tvätta lite och så
eftersom imorgon åker jag till Lycksele med min mamma och besiktar lägenheten
sedan eftersom jag är världensbästaflickvän -.- ska jag typ fara och hämta Kennys jeans och tvätta dom.

så hinner inte packa så mycket i morgon och sedan blir det Lycksele på fredag =)

skönt!!

idag fick jag och julia vara ner i gruvan!! shit vad skoj de var fast läskigt och önskar jag hade haft med mig kameran...
nu tror ja snart pappan ska börja med maten så då efter det ska ja hoppa in i duschen,

om 39veckor har ja tydligen alla säsonger av huset fullt ^^
om 8 timmar har ja lagt över alla min musik på pappas hårddisk
om 4 timmar har jag lagt över alla mina bilder på pappas hårddisk
om 3 min så har jag lagt över alla mina filmer på pappas hårdisk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0