592

Lördag kväll var nog den bästakvällen på så himmla länge!
aldrig mått så bra som ja gjorde!!

träffade min bästavän från sexan Ylwa-lii <3
och sedan även
min absolutbästa vän genom tiderna Elias Bergström och hans flickvän shanti =)
så sjukt skoj!! träffar inte elias så ofta kom fram till de var nog i oktober sist!
å innan de sista talludden..
men vafan det känns när vi träffar varandra att han verkligen är en äkta kompis
och att han alltid kommer finnas där för mig om de skulle vara något.

men alla fall undra om ja ska lägga mig och se film
imorgon blir det lycksele =D
mysigt först träffa E*** (intepelle)
sedan gå bort till Tina och kramas med henne
och sedan till min älskade frida där ja ska sova till på onsdag!
<3

längtar för ja älskar min älskade frida och hon fyller 19 imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0