364

nu är det inte länge kvar tills ja får åka ner till norrköping och träffa min älskade Felicia.
känns så sjukt bra att snart få krama om henne och alla andra där nere.

har saknat så sjukt mycket!

idag hade jag och jesper en tjejkväll kan man säga xD
eller? xD
vi gick först på konsum köpte godis och en dricka sedan gick vi och åkte rutschkana
det gick jätte jätte fort :O och vi hade mysigt sedan åkte vi  den där snurrsaken xD

sen gick vi och sa hej till Anders och Chris.
sedan gick vi hem till Dennis och såg förhäxad och anders, chris och lina kollade förbi gav persson en klubba för att han skulle köra hem mig och de gjorde han så klart.

nu ligger jag i sängen äter en BLÅ klubba och skriver med älska :D

men jag ska nog köra igång en film och sova nusnart :)
men först en kvällsmacka. alltså en rostad med marmelad & ost :*


såg även alpha dog idag. älskar filmen. :D
puss på er.

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0