359

hejhej.
idag har vi haft konfa helt okej.
sedan gick ja ner och kramade mormor ulrika :)
var med där ett tag, sedan gick ja till vicky hämtade experian
gick till laponia och gav telefonen till dennis.
och blev tvingad att gå hem för att göra teori.
men vet inte.. ja börjar bli trött ^^
funderar på lägga mig och slö kolla film och kanske försöka få en tidig kväll
och sedan när ja kommer hem från skolan i morgon sätta mig och göra
teori innan ku.

men kanske en varm skön dusch först?
eller kanske städa lite?
ja jag vet inte. kanske lika bra göra en fas?
men gud ja är trött kommer ändå inte sova så bra inatt heller tror jag,.
ja måste även gå på toa känner jag.
kanske lika bra att börja med det?

aja. vi får se sitter och skriver lite med tony nu alla fall trevligt trevligt.

dagens låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0