357

hallå :D nu sitter vi hemma hos pelle och spelar tvspel igen :P
har även skickat mina två klänningar till mamma och farmor
skickade den till sophie igår och både mamma och sophie tycker en ljusrosa klänning.

idag gjorde jag och dennis kycklingpaj som vart helt underbar god.
medans jesper sov.

sedan hade vi studiebesök idag men ja var så bombad så ja minns inget dom sa typ.
min kropp är inte gjord för att funka på morgonen.
börjat ha jätte mycket migrän igen men ja tänker skita i de så mycket ja kan för ja har inte
tid att missa skolan.
sedan har ja börja ha mardrömmar igen. * inte helt okej! *
hmm vad ska ja mer säga?

haha ^^ :P

dagens låt:



kolla pelle de funkar ju (A)
haha bara för hon lärde mig att man skulle klicka i något grejs ^^ :P

och nu kommer ett jätte guligt youtube inlägg som är samma som dagens låt men med en super söt liten unge som sjunger den



puss alla nu ska ja vara söt med mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: elsapell

hihi :D

2011-01-25 @ 23:49:57
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0