352

ja då var man hemma igen :)
 efter en helt underbar helg i umeå hemma hos marcus och viktor.
sötaste pelle va också med!

igår va en sjukt bra kväll med många skratt! 
 haha så kungligt bra! :P
                                                 nu funderar jag på hoppa in i duschen och duscha.
sedan ska ja vila en stund sedan gå iväg till bussstationen och pussa på mina pojkar!!
Jesper och Dennis saknat dom i helgen.
                   ja självklart började LA ink nu också xD får duscha i pausen eller efter!
hahahahahaha
           sött inlägg du gjorde igår pelle ^^ pelle fick blogga åt mig eftersom jag själv inte kunde stava xD

och dagens låt på det inlägget är för igår så idag kör vi på en

Dagenslåt:
- http://www.youtube.com/watch?v=R-irq3lLnRs&feature=feedrec_grec_index -

Kommentarer
Postat av: elsapell

hihihi:D

2011-01-24 @ 00:26:34
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0