338 - mamma läs det feta!! -

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

nu sitter jag hemma hos elsapelleälska (A)
vi spelar kinect och väntar på att Jesper ska komma så vi kan gå hem till honom och spela wii och dricka energi dryck och bli flumm (A) hihi
vad ska ja nu skriva xD haha

Jesper skrev nu att han kommer snart ^^ hihi de gillas!

den 21,22,23 är jag nog i umeå så då kan ni inte planera in något med mig så ni vet :P
helgen efter åker jag nog till aspliden för att fixa nå saker innan norrköping <3
sen första helgen i februari åker jag ÄNTLIGEN NER TILL NORRKÖPING <3
saknar folket där nere så sjukt mycket!! <3
men vad jag vet är jag fri alla andra helger så då äre bara höra av sig till mig. :D
hmm


Mamma eftersom du läser min blogg så undrar vi om vi kan komma till aspliden nästa helg och vara där och spela tvspel och ha myshelg? eller ha ni något annat då?
* ni behöver inte åka bort bara ni inte stör allt för mycket *
Eller?!?! du kan ju antingen kommentera ditt svar eller ringa eller smsa mig ^^ :P

det blir typ jag, Elsa, Dennis, Jesper, kanske Elina, Emm, Tina, och kanske någon till.

Kommentarer
Postat av: Pelle

hihiihihi

2011-01-08 @ 21:55:00
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0