334

igår åkte jag och min pappa till skellefteå och såg hockey och så klart vann skellefteå också ;)
sjukt nice vare!! :D

sedan så idag åkte jag och min mamma till Lycksele.
och sen byggde och super Elina ihop min fina underbara hylla så de är riktigt nice nu =)

satt även upp en hylla under spegeln =) NICE!!
vi va även på dollar jag och mamma. fick fyra koppar och handkräm och parisertornet som en diskmedelspump <3 ÄLSKA!


sjukt nice eller hur!!! =D


mina koppar =) brun och gråa! :D


jag älskar parisertornet!!! :D sjukt snygg och helt underbart :D


sminkbordet =)


Sedan lite vänner på vännerna <3
 Dennis är ju sötast <3
Älska min <3
Gaysper <3
Linn<3
 bild på mig! :S


vill ni se mer bilder få ni gå på BDB!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0