333

första dagen på dagen nu då!
nej fel
året! :P

orkar inte sudda långt till knappen jätte långt.! :O
flera mil undra vart den är egentligen!! :Oo

Pelle är underbar och jag älskar henne så sjukt mycket :D

<3 <3 <3

jag är fan vaken och imorgon ska ja till min älskade elina nordin som fyller 17år!! <3
älskar henne så sjukt mycket :D
<3 puss puss puss :*

.(.A.).

vet inte vad ja ska säga nu :S Kenny är min armkroksvän bara så alla vet^^ haha det är fett skoj och thom är som en bror! :P

dennis är min bäbis och Jesper är bara allmänt bara söt


nu är det yeay mee också!! de gillas och alla sitter på golvet i hallen fattar inte varför men jag är så sjukt awesome så ja orkar inte bry mig så hårt.. xD

:*

toan är inte ledig så alla vet! :P

:*

jag är söööööööööööööööööööt enligt alla som känner mig :s varför fattar jag inte xD

nu sa någon att de inte fanns någon alkohol i blodet men de finns det
för jag har för mycket blod i mitt spritomlopp!

xD ja saknar felicia thunander hon är söt :*
<3

och ja borde inte blogga när ja har druckit men stava kan jag ju! :p
eller?!?! ni kan ju säga vad ni tycker om mitt inlägg sen xD

just nu är jag bara full men min dricka är slut men får av alla andra ^^ haha den var slut innan 12 xD
jag är så bäst ibland XD


Puss och gott nytt jävla år!

nytt år nya möjligheter! :p


jag älskar mina vänner ni är mitt allt <3
Grattis på dagen gumman <3


Kommentarer
Postat av: Pelle

älskar dig! och älskar det här blogginlägget xD

2011-01-03 @ 07:31:24
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0