396 - till min älska -

jag har flera bra vänner, och några lite bättre vänner.
och du är en av mina bästa och finaste vänner,
en dag utan dig känns som flera månader som idag när vi såg på varandra och båda
sa som så att de känns som det var jätte jätte länge sedan vi sågs :O
men egentligen var de typ bara en dag,

jag älskar dig du är min underbara älska.

jag har inte kännt dig så länge men ändå är du som en syster för mig.
ja du är min storasyster ja aldrig fått!!
Mamma varför fick ja inte en syster som hon??

om du skulle försvinna skulle ja söka upp dig och sätta mig brevid dig och säga:
hoppas dom inte hittar oss, Sedan skulle vi sitta där tsm och prata om allt.
som vi alltid gör. ^^
med dig har ja alltid roligt och det går alltid prata med dig om allt.

jag älskar dig och du är min underbara älska.

namnet på denna underbar kvinna är Elsa johansson Christerdotter.
hon är stålkvinnan i mitt liv och jag ser henne som odödlig.
det går inte döda min Elsa och för henne skulle ja simma över atlanten
döda och ta en kula för. Eftersom det förtjäna hon, hon förtjänar allt bra i livet
och så länge hon är lycklig så är jag också det. <3
kom inte glömt att ja finns här för dig

jag älskar dig och du min underbara älska.



våran låt


Kommentarer
Postat av: elsa

:'( du vet vad jag vill säga, hittar bara inte orden.

jag älskar dig <3



(JAG HATAR DIG FÖR FÄRGA HÅRET-BILDEN, men jag älskar dig iaf xD)

2011-02-23 @ 22:38:37
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0