386 - till min fru! -

idag tänkte ja skriva om min älskade fru! (a)

jag känner en tjej som är världens finaste och underbaraste.
hon är min bästavän och ja skulle inte klara mig utan henne,.
jag kallar henne min Fru för när vi är med varandra är vi som gifta!
sedan ska vi har barn i juli också!
jag har ungen just nu, hon får den 1mars. vi har den varanan månad!
det är jag som ska födda, hon ska födda nästa unge
hon gör mig lycklig och hon är min!! <3
hon är prästdottern, eller ja prästosten!

                       utan henne skulle ja inte leva! <3

i sommras var ja med henne jätte mycket och vi har många fina minnen tsm!
det var hon som färgade mitt hår rosa, och det var hon som följde med ut när man hade tråkigt.
sockerkakan utan bakpulver med bär och grädde på balkongen <3
och allt annat mysigt hon bodde här i slutet av sommaren nästan,.
Bara hon som fick träffa mitt ex.

                         utan henne skulle ja inte leva! <3

hon är min bästavän och ja lämnar henne inte! hon är min ängel och ja
tycker om henne så sjukt mycket och litar på henne till 150%
jag kan vara mig själv när jag är med henne, och hon förstår vad man menar utan att man säger något.
jag fick låna hennes skruttibangbang i sommras, och vi gick till mange och satt utomhus i sommras och hade mysigt,
sedan var vi ute mitt i natten och fotade och bara myste träffade folk och ja älskar henne.
vi har till och med skoj när vi rostar mackor! så det måste vara något specielt med denna tjej!

och Denna tjejs namn är Elina Nordin och utan henne skulle ja inte leva! <3



JAG ÄLSKAR DIG GLÖM INTE DET! BARA RINGA OM DET ÄR NÅGOT <3
FÖR EVIGT! <3

sedan min och din låt, många minnen till den låten från i sommras! xD <3

Kommentarer
Postat av: din fruuuu!!!!!

ÄLSKAR DEJJJ!!!! <3

2011-02-17 @ 15:22:47
URL: http://elinaanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0