379

hallå :D
sitter i aspliden hos mamma och pappa.
idag klickade jag hem min balklänning så nu väntar jag på att den ska komma (A)
längtar, bara mamma, jesper, pelle å dennis som vet vilken de blev.
och så ska de vara. :D
alla fall tills jag får den :P

sedan har mamma och pappa ränsat sina garderober så Emelie gick igenom de
och hittade massa skjortor hon ville ha :D
tänkte lägga upp bilder på dom MEN

mamma och pappa har inte så bra internet så de funkar ju inte..
* ARG *

jag hade ju tagit fina bilder.. :/ får slänga upp dom när ja kommer hem till lägenheten igen :)

dagens låt:


sedan prövade jag idag även att göra sockerkaka men den vart inge bra,
är inte tänkt ja ska göra sånt.. sist var i sommras. * minns du Elina? *
men alla åt då och var glada. :P joy och tim kom och fikade också.
trevligt, sedan har ja hittat mina studentskor tror jag (A)
sjuuuukt snygga på ellos kan länka dom :D
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35000&productId=290185&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
snygga eller hur :D vita så klart,

sedan har ja även hunnit fundera lite på klänning,
och har skickat ett mail angående min klänning ;) mer än så tänker ja inte vara förns jag får veta hur det blir med den. några kanske vet vad ja & pappa tänker,
och de kommer bli AWESOME om det blir som jag tänker,.

aja nu tänker ja inte skriva mer puss hej, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0