373

eftersom min dag inte verkar bli bättre så forsätter jag blogga..
har dock inget att skriva om.. :S

imorgon ska ja ÄNTLIGEN på skolan, okej konstigt ja längtar som bara den till skolan,..
börjar halv 9, har IOS då.
sedan svenska med lotten (A)
lunch
etik och livsfrågor
modern mat.

sedan ska ja vara med Ninan <3 min älskade lilltjej (A)
elina '' ninan '' nordin <3
vi kanske ska till jojk ^^ eller något.

sedan på torsdag är det ku <3 de gillas,
hoppas dennis och jesper å pelle kommer dit då.. för de är de ända ja kommer träffa dom i veckan,
-.-

åker hem på fredag, ska pröva klänningarna sophie skickade med farmor.
 på söndag om ja orkar blir det väl vara med gänget..
'' OM DOM KOMMIT FRAM TILL ATT DOM VILL VARA MED MIG. ''
 bara pelle som verkar vilja vara med mig för bara hon som anser att ja inte smitar längre.
ja gillar pelle hon är en av mina bästavänner.
fast då har hon dramarep ikväll..

seriöst ja håller på dö av tråkhet här borta..
plus att min dator var väldigt nära att åka ner i golvet... -.-
den jäveln dog ju bara..
telefonen vet ja inte vart den är blev arg och tog ut de på den xD

jahapp vad ska ja göra ikväll då?
kommer ju inte kunna sova fast har varit vaken sen klockan 6imorse för då kunde ja inte sova längre..

                                             -.-

dagens låt: - bara för att ja är party sugen! -


nu ringde pelle igen ^^ vilket hon gjort typ 100gånger idag xD
vi ska ringa linn och koppla ihop :P
men linn svarade inte ^^


ja blir fan sne!! O.o o.O  så sne!! -> /

sedan hälsar pelle nu att hon är kissnödig! :P
hon håller på gå hem :P
och nu kissar hon snart ner sig ^^ :P

nä nu orkar ja inte skriva mer hejta..

Kommentarer
Postat av: pellelsa

HAHAHAHAHA XD

2011-02-08 @ 21:49:57
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0