369

inatt åkte även jag på magsjuka!
mamma och pappa åkte även dit. min bror hade det ju igår och vicky har klarat sig från det än så länge.
idag har ja alltså bara legat isängen och mått som man förtjänat,...

har dock inte spytt något sedan 6 - 7 någon gång i morse.
så ja har då inte mått dåligt idag, men min rygg börjar göra jätte jätte ont efter att ha legat hela dagen.

funderar på hoppa i duschen och kanske köra igång någon film sen,.. men känns mig inte så sugen på det.
om ja mår bra imorgon kväll ska ja vara med dennis och jesper å pelle! :O sedan fara på skolan på onsdag,
för alla i min klass bah: du kommer inte förns 48timmar efter du spytt sista gången!! och de blir ju på onsdag om ja inte spyr mer.


såg de nyaste oth avsnittet idag och ja älskar serien lika mycket efter 8säsonger!

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0