390 -Till min älskling -

Jag har en kompis som är helt underbar,
jag har inte kännt honom så länge. Utan typ bara 5månader.
han är en sån där vän som ja inte kan leva utan,.
När ja inte förstår förklarar han så bra.
han är världens mysigaste,
och en av mina bästavänner. han är medlem i hjärngänget!
han är den yngsta av oss.
Jag är äldre än honom men ändå ser jag upp till honom för han vågar vara sig själv i alla lägen,
även om ja inte kännt honom så länge som man skulle kunna tro så är vi så synkade och tänker exakt likadant,
ja var med honom på alla hjärtans dag också. vi dejtade Alice i underlandet och busade med folk på internet. (A)
woopwoop.

jag vet inte om han medveten om hur mycket han betyder för mig men utan honom skulle ja inte leva.
så du får inte lämna mig,.
Denna pojke ska även gå med mig på balen, han kommer vara så sjukt snygg men det är han ju alltid.

jag kan dock inte skriva något favorit minne med honom för det är så många bra och allt man gör med honom blir ett bra och favorit minne,
men första gången jag träffade honom utanför skolan så hade jag just ramlat i trappen och mitt knä gick ur led när vi skulle ut och träffa dom vi var hos Emm.
men när vi kom ut kunde ja inte stå för de gjorde ont och sedan fick ja höra dagen efter av Emm och Pelle tror ja de var att Han hade trott att jag var full ^^

men han är så söt alla fall.
pojkens namn är Jesper Nilsson och han är världens finaste kille <3




sedan våran låt! :D


Kommentarer
Postat av: Gaysper

Aaaaaw vad du är gullig, älskar dig ^^

Puss och keeeraaaammm <3

2011-02-19 @ 19:01:32
URL: http://gaysper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0