658 - det du ska packa mamma! -

1. min hårborste, tror den ligger typ vid sängen eller på golvet
2. min hårtork den ligger på golvet vid hyllplannen
3. mina ögon skuggor, dom är i en svart typ låda eller vad man säger är ganska säker på att den är vid skrivbordet eller i sängen,
4. underkläder typ sockar, bh * har bara den hudfärgade hemma! * och trosor * om jag har några hemma! *
5. om du vill får du gärna skicka med tvättmedel!
6. min nackkudde som ligger i sängen  * pappas gammla! *
7. mina lila convers
8. om du hittar mina lilamössa - detta är inget måste! -
9. kläder!
ta typ några skjortor hänger två i garderoben och en ligger nästlängst ner det är en pappaskjorta som ligger där,
vet inte riktigt vart den röda från ellos är men hittar du den ta den,
ta även min kavaj som jag hade på studenten
och min blåvitrandiga tröja och den lilakoftan och den blåvitrandiga koftan,
om du hittar något linne kan du ta det också,  alltså gina tricot linnen dom långa,
och typ mitt nirvana linne,
ta även kjolen jag köpte på indiska den med massa färg på.
hittar du mina jeansleggins dom med dragkedja på sidan kan du ta dom,.
och även min ku-tröja!
10. kan du ta min svarta handduk?

=)  * det gör inget om du inte hittar allt eller glömmer något, du kan ju ringa eller smsa om du har några frågor tänkte bara det var lättast att skriva här vad jag skulle ha! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0