656

kom just hem från björkgården där vi grillat marsmellows sjungit pratat och bara myst!

nu tänker jag krypa ner under täcket och hoppas på lite värme och sömn,.
så jag orkar med skola imorgon!!

min rygg har börjat kännas lite bättre men den gör fortfarande ont men det är ju på väg till bra alla fall! :D

imorgon blir det skriva hälso uppgift med claes och även skriva packningslista till mamma ;P
ska även försöka hinna med att dammsuga mitt rum och sedan på kvällen ska vi se

hur många lingon finns det i världen!
vet inte vilka vi blir men Anna var alla fall på! tror claes också var det!

utan för mitt rum sitter folk från afro och sjunger, mysigt! älskar att bo så här men tror inte jag skulle klara det om det blev för lång period men ett år ska nog gå bra! sjukt trevliga människor är det och man kan inte annat än att älsa dom alla!

nä nu ska jag krypa ner och ringa älskling och prata en stund innan jag somnar.

puss på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0