653

1. jag har fortfarande inte fått min bankkort som min *duktiga* pojkvän tog med sig hem

2. jag har inga pengar så jag tar mig in till stan och ta ut pengar via banken

3. jag har inga pengar så jag tar mig någonstans för att fixa mig ett nytt bankkort!

4. mitt idkort går ut om två dagar

5. jag vet inte hur man skaffar sig ett nytt idkort eller hur mycket det kostar.

6. jag känner mig allmänt sliten och har ont överallt

7. börjar känna mig instängd och börjar få * hem * längtan ´´ alltså till Lycksele ´´

8. jag saknar min pojkvän även om han bara sitter och äter på något och inte säger något i telefon

9. mitt hår är allmänt skabbigt och vill klippa mig!

10. jag har nästan inga rena kläder så pappa kommer hit i helgen med kläder.

11. har börjat må halv dåligt av mina p-piller

12. jag lever och jag borde vara lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0