637

hallåjsan! :P

nu ska ja snart gå och äta middag.
det är tydligen köttfärslimpa... USCH! **

sedan ska ja plugga vet inte om ja ska plugga med claes eller om jag ska plugga själv.
men ja fattar typ inte vad det är vi ska göra xD
men det verkade ingen göra. haha känner det går bra för oss
och vafan! ja sitter och lyssnar på newkid vem har lagt in de i min spotifylista?!
lite läskigt nu blev det lite bättre alla fall.

annars då vad händer ikväll? jo jag ska duscha, vill tränna också men ja orkar seriöst inte,
typ fara och springa men vet inte om ja vågar mitt knä har typ börja spöka med mig igen,.
så vågar man chansa eller inte det är fråga.

jag vet ja lovat att bilder på mitt rum ska komma upp men inte haft tid.
så det får bli någon annan dag.

puss älskar honom som åkte hem idag och råkade ta med sig mitt bankkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0