635

åå inte länge kvar nu egentligen!! :D


bara de vet inte hur ja ska lösa mat problemet ihelgen. xD
påhelgerna måste vi själv stå för mat och göra den själv, men eftersom som att jag bor här så får JAG middag på fredagen alltså idag. men inte Kenny och Wille.

vet även inte riktigt hur jag tänkt lösa sängproblemet :P
men tror jag ska göra så att Wille får sova på bäddmadrasen på golvet,
borde fixa hit typ en luftmadrass eller något sånt. bara så man har utifall att någon kommer och hälsar på.

men nu hade ja nästan tänkt platta mitt hår och lite sånt innan pojkarna kommer.
har även massa grejer jag ska läsa inför måndagen, men det får ja försöka hinna med också.

får be killarna leka med varandra så att jag får plugga.

hade nästan tänkt lägga upp en bild idag på mitt rum och så men vet inte hur bra det kommer att gå att lägga upp bilder.
men det lär jag ju märka när ja orkat ta bilderna =P

och det blir nog så att jag stannar här nästa helg också för då skulle man få gratis mat xD
* VEM SÄGER NEJ TILL GRATIS MAT LIXOM? *
hahaha, nu lätt ja jätte tjock men icket har gått ner ett kilo igen så nu är jag så glad igen.
hade det varit bättre väder hade ja verkligen gjort som jag ska och varit ute och gått men
fortsätter det dåliga vädret kommer löparbandet i gymet bli min bästavän.
för innan nästa sommar ska ja vara fit 4 fight :)

ajja nu ska ja fixa mitt hår och lite sånt

puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0