487

j: nu är vi på din va?
f: ja
j: då går vi in på din profil
f: smart du ska ja få upp en sån här jävel
jag ville bara låsa upp vem som sagt vad
måste bara se vem
j: men de har ja också
helvete vad du skriver
f: flörtig nej
skulle ja hångla med rebecca fredrik
ja
å massa annat
fin rumpa
j: han dör
f: snygg överkropp
har du haft en drömm om ronny
oskar något fin rumpa
kysser bra vem fan är karlsson
gör hon säkert
j: hur vet du det
f: vi var och drack en kväll
j: var inte du nykterrist?
f: jo men dom drack,
vi var fyra tjejer
j: dör igen
f: kompis ja det är han säkert
tycker du simon jansson har fin överkropp
nej
j: drar upp tröjan och säger bra då tänder du inte på mig
f:tror du emil är oskuld
nej han var i thailand i 9månader vad tror du själv
rumpa nej fredrik jull
visst var det 50?
j: jaaa
f: vem fan är wilma?



och nu orkar ja inte skriva mer :O dom säger ju inget skoj xD

Ps: jansson säger HEJ!


höhö

ps: felix hälsar kebabsås är gott med extra mycket bää
nej vänta pytt i panna är jävligt gott med vitlökssås, jag lovar
sån man har på pizza.
* finns det annan vitlökssås än den / emelie *

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Nu har jag presenterat vinnaren i kvällens / dagens blogg! Kika in och se ifall det blev du :)



Om inte, anmäl dig gärna till veckans blogg, där kan du vinna en bild, liten beskrivning i min meny som syns i ca 1 vecka! :D

2011-04-23 @ 13:21:11
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Nu har jag presenterat vinnaren i kvällens / dagens blogg! Kika in och se ifall det blev du :)



Om inte, anmäl dig gärna till veckans blogg, där kan du vinna en bild, liten beskrivning i min meny som syns i ca 1 vecka! :D

2011-04-23 @ 13:21:32
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0