456

försöker göra elsa glad xD

elsa; says:
jag är så less på tjafs!
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
förstår de :/
elsa; says:
ååh  
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
då säger man mööööööööö
elsa; says:
mööööööööööööööööö
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
exakt då känns allt mycket bättre ^^
elsa; says:
xD
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
haha  
sen tänker du på mig så osexigt du bara kan!
elsa; says:
ahahaha XD
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
och fantiserar om en rosaeltandborste i en svartmansnäsa!
elsa; says:
haha xD
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
exakt
elsa; says:
xD
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
bättre?
elsa; says:
vet inte xD
Emeliepers | I cry when angels deservs to die! says:
haha annars kan man alltid stå på händer och räkna till fem när man gjort det kollar man om man kan räkna till tio inte alla som kan räkna till tio och när du lärt dig räkna till tio kan du försöka lära dig räkna till 20 jag vet det är inte lätt men det går!   jag vet en man som kan räkna till 20 och han är jätte duktig!
elsa; says:
hahaahah xD




hoppas allt blir bra snart elsa puss älskar dig! xD

Kommentarer
Postat av: elsa

min söt-mli <3

2011-04-12 @ 00:08:13
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0