450

antingen så måste jag blogga 50inlägg idag eller så klarade jag inte av att nå 500inlägg på en vecka xD
haha!!
fortfarande party här men jag är inte taggad längre
börjar bli trött.
jag saknar min jesper mer än mest,
jah behöver honom.
men tur jag har viktor här, började göra ont att andas och så viktor följde mig ut och gå
för att nyktra till och så ja kunde börja andas!
<3
vänta ska svara på smset från robin!
han frågade vad jag gjorde,. saknar min robin också.
han är söt!! MIN robin!
hmm imorgon åker jag hem klockan halv 4 bara så alla vet!
så alla kan ju stå på bussstationen när bussen är i lycksele vet dock inte när och krama mig och säga att ni älskar mig!
hihi bara för alla älskar Maj Emelie Carolina Persson <3

Kommentarer
Postat av: Robin

Du får klara det till veckan ;)

Hihi aw!! "MIN robin!" vaddå söt? MIN Mli!<3

2011-04-10 @ 00:49:47
URL: http://robinonhult.blogg.se/
Postat av: mli

men jag kommer hem senare! :O haha

2011-04-10 @ 14:21:52
URL: http://emeliepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0