442 - frisyrer! -

inför balen funderar jag på om jag ska ha sidecut eller inte,.
och hur jag skulle ha klippt mig ni får hjärna komma med idéer redan nu.

jag vet att jag ska blonda det ännu mer och sedan göra en svartslinga i luggen

och sedan vet jag inte!


brunt kort med sidecut?
* många sa ja passade idet men själv kändes det fel *

så har jag nu!
blond halv bra längd och alldeles för lång lugg!
* jag trivs men dock för lång lugg *

det bruna * första bilden *
fast längre det var en mysig frisyr och jag gillade den!
färgen var också skön men jag vet inte många gillar mig i brunt hår
men själv känner jag mig jag vet inte typ inte som mig!

Rosa hår!! från i sommras,.
jag gillade det men det blev för mycket!

långt fint brunt hår!
jag älskade det!

miss färgat men helt okej gillar längden och allt!

jätte jätte mörkbrun!
såg typ svart ut och jag älskade det!! längden och allt varför klippte jag mig kort?

brunt och fint men gillade verkligen inte den frisyren!

hatade den frisyren ja såg liten ut och färgen va möö

ÄLSKADE frisyren helt jävla underbar!

brunt och lockit lite gulligt eller hur (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0