441

Idag har det varit en bra dag må jag säga =)

jag har mått bra och allt har bara flyttit på bra, hunnit med mycket och haft trevligt.
nu tror jag dock att jag lägger mig och kollar på film och sover,.
kändes som en skön och bra idé!
eller vad säger ni?





imorgon ska jag äta på sibylla med frida ta två betala för en ;)


så ser jag nästan ut idag.
inte håret så men den tröjan och halsduken!
kan inte lägga upp dagens outfit eftersom jag lånade ut kameran till Elsa!
hon ville ta lite från codan på alla som var med och så!

plus att jag fick tillbaka mina glasögon idag! så nu ser jag igen
råkade glömma dom i fredags sen har jag glömt bort och inte hunnit att hämta dom.
men nu sitter dom på min näsa igen! =D

helt okej faktist,.
jag ville ju inte ha glasögon ja började nästan gråta när jag berättade för Jesper att jag skulle få det.
men nu när jag haft dom i typ en månad så är jag glad att jag har dom för ja har mindre migrän och
jag känner själv att ja slappnar av mer i ögonen när jag har dom på mig.

så det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0