510

haaaii :D

idag när ja skulle gå till skolan tänkte ja gå lite tidigare så ja skulle hinna köpa mig en macka till lunch.
så de gjorde jag. började inte förns 10 i 1 =) men när ja var nästan på skolan fick ja
ett sms
där det stod att vi skulle vara på MB xD


så gick på skolan köpte min macka och gick på MB.
lyssnade på en föreläsning från BRIS.

sedan var Estetarna där nere så ja gick ner till Pelle och Tina å Didrik :D <3
va med dom där och sedan gick jag, pelle och didrik på badhuset och fikade * Mumms *

sen vart det Åhléns, köpte en söööööööt spargris för 19kr,
vellat ha den jätte länge men tyckt den varit dyr, men nu var den på rea. innan kostade den 119 kr :O

efter det vart det solning med pelle, maria och alexander. skönt var det,
måste börja sola tror ja för att få lite färg!! =D
bleka emelie vill inte vara blek längre.

nu ska ja snart hitta på någon middag och sen ikväll blir det SPEL KVÄLL MED PELLE OCH DIDRIK :D MYS!!!!

men nu ska ja kolla min facebook och lyssna på lite musik =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0