315

heeii =D


så här kommer mitt lov se ut:

Fredag åka till umeå till marcus och viktor.
lördag vara i umeå och fara på halloween fest
söndag åka hem och sedan vara med Pelle och kanske Per.
Måndag kanske mysa med pelle och per
tisdag åka till boda borg
Onsdag kanske barnfilms mys med alla fall pelle
Torsdag körlektion
Fredag kanske spelkväll med alla fall pelle^^
lördag Hotellet och fest
Söndag bara slöa och må! =D


Låter de inte de som ett bra lov så vet ja inte vad :D

alltså får ja träffa världens underbaraste PER NÄSTA VECKA!

jag längtar!

och taggar denna helg så sjukt mycket!!!! :D

nu mår Emelie bra och inget kan stoppa henne!

nu spelar nomy - hjältar, sagan om hur det sket sig och humöret är på topp!!

IBLAND ÄLSKAR JAG ATT VARA JAG!

Kommentarer
Postat av: Pelle

HIHI :D

2010-10-25 @ 22:32:30
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0