323

Sitter här nu och se någon konstig film på sexan..

Varit på Ku ida =) fett mys och skoj!
vi fick med oss Jesper idag också, Hoppas han hade skoj :P
vi spelade Alfapet och bakade. sedan beställde vi våra tröjor!
jag vill ha min NU! fett sköna!
vi skulle måste betala 300:- själva så måste fixa fram de tills tröjorna kommer men de lär ju ta ett tag
;P

menmen, Imorgon har vi inför TBG mässan och USBminnet med alla bilder vi ska ha dog idag
så vet inte hur vi ska göra med alla bilder men funderar på ta med mig datorn i morgon och ta bilder ja har på den också.
på något sätt borde jag ju få över dom :P
typ skicka via firstclass eller något =)
det borde funka så ja får inte glömma min dator ^^

nää nu funderar jag på sova

Eller ska först skriva att ja fick höra idag att jag håller på tynabort! :O
är det bra eller dåligt? :S

Alla fall xD

Hejta pussar och kramar på er alla som läser även om ni inte är så många!



Puss på världens sötaste PellePlutt <3

Kommentarer
Postat av: Pelle

hihi :D

2010-11-23 @ 16:19:00
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0