285

kolla ja BLOGGAR! :D
<3


jag tänkte som bara säga att min helg har varit helt underbar! :D
Fredag var ja hemma, spelade lite wii och så.
lördag blev det mer Wii. sedan åkte ja bil ner till Lycksele med Jon :]] tack för att ja fick åka med dig.
då på kvällen for vi ut och lekte i lekparken, jag, Emm, Pelle, Linn och Zack :)
riktigt skoj. sedan satt ja och emm och stekte på min balkong :D AWESOME!
söndag så for ja på Elevhemmet och var med Jacob sedan vart han hungrig så vi gick på Sibylla.
efter det gick vi till Mange. :D sedan till elevhemmet för att hämta mina nycklar.
och hem till mig för att hämta pengar. :D
på konsum köpte jag lite mat för ja hade inte ätit på hela dagen, då var klockan typ 6-7 någon gång.
sen kom emm också :D när vi satt utanför konsum och stekte! fett underbar vart det.
och vädret helt otroligt!.. känns inte som MAJ!
om det är så här i maj tänk då i sommar! :D helt underbar sommar kommer detta bli =)
idag började jag 6.. inte skönt må ja säga.. det var alldeles för tidigt.
sedan när ja slutade vid två var de dö varmt och ja höll på dö när ja skulle gå hem.
somnade när ja kom hem och sov till typ sex då bestämde jag och Elina att vi skulle dra ut,
så vi drog moppe raggen och sedan till berget vid hotellet. :D mysigt.
sen kom Emm och Dennis också :D så vi stekte lite. kanske kommer bilder från kvällen..

nu så har vi varit ute hela kvällen och det känns som sommarlov.
imorgon börjar ja två, men det borde bli sängen snart för mig är trött.. :/
men tills nästa gång ja orkar blogga,
eller det händer något underbar härligt så får ni ha det bäst.

MVH. Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0