280

Nu sitter jag på min praktikplats. Vilket är badhuset i lycksele. Jag har lunch just nu. Slutar kl 2 idag. Typ. :-P pratade med william igår. Råkade bli lite sen Så emelie har bara sovit 5 timmar ungefär. Började kl 6 i morse lite sliten man kände sig. Men alla fall. :-P tog mig då upp och var inte sen. :-) skönt. Någon kväll framöver ska jag fara och se alice i underlandet med en kompis. Han hade fixat den bara för jag ville se den. :-) tycker det var snällt av honom. Hihi. Min helg var bra och riktigt mysig. Men som vanligt så spårade det. :-P haha. Men det är smällar man får ta när man bor i lycksele. :-) hmm undra vad jag ska skriva nu då.. För jag har tråkigt. Men jag kan ju berätta att jag fått två sommar jobb. :-) känns awesome :-) först i Aspliden två veckor vilket Inebär att jag jobba när jag fyller 18, sedan under period 2 har jag fått på BB här i lycksele. Jag taggar verkligen! Fatta skoj massa små söta bebisar :-) jag och william pratade barn igår... Kom fram till att dom var söta och om jag fick barn skulle vi få Flytta ner till honom och han skulle ta hand om oss :-P om jag inte hade något jobb och ingen kille. :-) sedan ska jag skicka en teckning till honom för han hade dålig teckning. ;-) och han ville ha ett kort på mig som han skulle ha på databordet xd haha. Nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0