269

hei.. jag måste ju bättra på mig.

ihelgen skulle William komma  men tror inte han kommer göra det.
TACK sötnos..
han skulle komma nästa helg i stället när ja åker hem till malå, för att vara
på skoter vm. som inte finns enligt han.

men jag hoppas han kommer alla fall i helgen, men han hade inte tid tydligen.
han åker 100 mil för att ja sa att han skulle det.
sedan tar han sig inte änns tid att träffa mig. TACK!

sedan ska ja gratta mormor och morfar i morgon :) det brukar vara mysigt alla fall.
inte så ofta man träffar alla på en och samma gång. :O



näää nu ska ja sura en stund och sitta på facebook.
upptaterar sjukt mycket oftare där


Kommentarer
Postat av: Abdul

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->

CAROLINA SITTER DÄÄÄÄR! --->



Hej :]

2010-03-19 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0