240

jahaja..
sitter i aspliden.. det är typ ÖDE!
jag skämtar inte.. går man ut ser man ingen.. därför går man inte ut ^^
plus att det ända som är skoj är att köra skoter. men jag får inte köra pappa tycker de är för kallt..
plus att ja inte har någon bensin typ ^^


i morgon åker jag till Lycksele yeay typ (A) och på torsdag blir det nog umeå med världens sötaste Nasse :)
mysmys,

vad ska ja göra ikväll då?? kanske borde skriva te Dennis och höra vad han ska göra kanske leka med han (?)

men jag vet inte.. ser ni hur seg ja blivit på blogga?? det är typ störande..

ÅÅÅÅÅåååå kan vi inte göra om NYÅR hade så sjukt skoj då!! pluss kvällen innan.. trots omständigheterna!!
tack emm som var med då. xD undra vart ja skulle varit utan dig :S
typ vaknat i tvättstugan med W...

Aja nu orkar ja inte prata med er längre. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0