261

jahaja..
nu sitter jag här igen
jag fattar inte varför ja börjat skriva här på sidan.. xD ganska skoj igentligen
och som vanlig så är det fortfarande ingen som komenterar min blogg..
det är kanske för ja är dålig på komentera andras men asså jag har inte haft orken att varke blogga eller läsa bloggar..

jag längtar till helgen. känns som den kommer bli sjukt härlig och skoj!
en hel helg med dom tre små söta barnen. plus deras mamma och pappa förstås :D
Tack mamma som ville sponsra mig till min resa.. så alla som ser henne kan säga tack från mig.
haha.. snart ska jag äta middag blir nog samma sak som igår.. en macka och en risifrutti Mumms idag en Hallon :D
MUMMA! jag tycker det är gott och det tar inte lång tid att göra det heller.. plus att man blir mätt.


Alexander Holm, Emma-Lisa Luqer, Yasmin Qabil, Magnus Lindgren, Anders Persson, Dennis Häffner, William Lövgren, Camilla Johansson, Linus Hansson, Julia Andersson, Carolina Sagastume, Victoria Johansson, Eveline Lundström, Felicia Thunander, Fredrik Perdahl, Jens Marklund, Pär Hedlund, Jonas Hammarberg, Per Lycksell, Alexander Marklund, Andreas Grundström, Chris Nordlund, Elina Nordin, Frida Andersson, Linus Samuelsson, Magda Lindh, Marcus, Sterner, Patrik Stenberg Ylwa-Lii Larsson. <3 Kan det bli bättre än så?

Jag har tur som har så många vänner, och jag har även fler vänner
så detta är bara en början skulle kunna sitta och skriva upp flera namn till.



 

Ser ljuset i tunneln! Snart är det marknad igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0