259 - smsa med Holmisen -

Vad betyder en puss igentligen??


ingenting skoj händer i mitt liv ljust nu.
imorgon ska ja typ färga till mitt hår.
byebye utväxt och byebye rosa.

idag känner jag typ bara för att göra något skoj men det blir nog inte.
blir att sitta här och typ smsa med holmisen.

sedan så ska ja typ sova och upp på skolan igen.
sjukt skoj drömm jag hade i natt.. xD haha, pilltre på den alltså.
ihelgen blir det nog Burträsk Yeay jag längtar!!! :D
saknar som sjukt mycket


har tråkigt därav bilden på jag och söt Camilla och bilden jag gillar på mig själv


Kommentarer
Postat av: anonym

jag är så avundsjuk på dig. jag vill också smsa med holmizzzen!! puss på han <3

2010-02-20 @ 01:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0