329

snart jul och vart är julkänslan?

alla kompisar ska vara på olika platser på jul kommer sakna som så sjukt jävla mycket.
kommer kännas så tomt på jul, även om jag ska vara med min familj och släkt..

igår hade vi lillajulafton och ja fick awesome presenter av mina underbara vänner.

av dennis och jesper fick ja en pac-man tekopp som ja älskar<3
av pelle och emm fick ja ett halsband med parisetornet som linn sa (A) <3
av elina fick ja shotglas med nakna pojkar ^^ <3
av per fick jag hubbabubba! <3
av linn fick ja en awesome kram <3

och idag har vi haft barnkalas för linn som fyllde 19 :D tårta med ljus, och massa mys<3


igår sjöng jesper för mig. han sjöng barbados - emelie och ja höll på börja gråta men gjorde det inte för de var så mycket folk och då kan ja inte gråta men det var verkligen fint.
jag gillar jesper han är så söt och så underbart bra på sjunga,. <3

just nu ligger pojkarna ( dennis, jesper och per) i min säng och själv ligger jag på soffan och vi lyssnar på musik och ja bloggar så klart ;)
haha.

tänkte lägga upp massa fina bilder man inser att man inte kan öppna dom på min dator.. jag blir fan arg. usch och fy och blä!

öppnade även ett jätte fint julkort från söta små kusinerna i burträsk och även deras mamma och pappa och de var verkligen jätte fint och dom är ju bara så söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0